این متن یه مقدمه سی سطری هم داشت که زدم پاکیدم ردش هم نمونه 😂

ولی خب جریان چیه ؟ اقا یه دختری بود من یه مدتی به زور با هزار ترفند با هرچی که از مخ زنی بلد بودم با گذاشتن یه زمانی تونستم مخشو بزنم 😂 یه مدت هم حرف زدیم خوش گذشت بعد دیدم این دختره داره وابسته میشه کم کم سرد شدم و فلان و بهمان و این و اون یه جوری خلاصش کردم و گفتم خدافظ اونم راضی کردم و اونم خدافظ

خب من زحمت کشیدم حقیقتش دختره از این پا نمیدم ها بود 😂 بعد الان چی شده <<؟ یه دوست سینگل دارم عکس دختره رو بهش نشون دادم گفت هیچکس جان داداش اینو برای من جور کن 😂 من یه باشه ای گفتم ایدیشو دادم رفت پیویش دو روز این پیام داد و این دختره جوابشو نداد به من گفت چیکار کنم هیچکس این حتی جواب پیامم نمیده 😂😂😂 (خیلی دلم میخواست بهش بگم هنوز مونده تا به من برسی 😂) بهش گفتم ببین برو عکس خوشگلت که با ایفونت گرفتی رو بزار عکس بعدی رو هم عکس ماشنت که 207 هستش رو بزار یه عکس هم از بابات که تیگو 7 داره بزار (بله اینطوری هستش یکی کار میکنه پول کافه شرمنده نشه یکی هم فردای گواهی نامه ماشین داره ) بعد امروز خبر دار شدم دختره اومده جوابشو با خوبی و خوشی داده و الان دارن حرف میزنن 😂 من حسود نیستم نوش جونش پسر با مرامی هستش از بچگی با هم بزرگ شدیم زنگ بزنم الان دعوا دارم میکنم خودتو برسون میرسونه و رسونده !‌ ولی حقیقتش این داره منو میسوزونه که با دو تا عکس همچی حل شد 😂 راهی که من ساختمش و اسفالت کردم زور زدم و این دوست من باد و تا عکس رفت 😂 حقیقتا کیرم تو این داوری