خدایی انتظار نداشتم تاریخ بشم 15 من ورقه نوشته بودم در حد نمره ۱۸.۵ چرا اینطوری شد ؟‌نمیدونم شاید به خاطر این که فقط دو ساعت براش وقت گذاشته بودم

البته وقتی نگاه میکنم و میبینم تو کل کلاس 30 نفری ۸ نفر بیشتر بالای ده نگرفتن یکم به خودم امید وار میشم

فارسی درسته نرسیده بودم حتی یه بیت شعر بخونم ولی کسشعر زیاد نوشته بودم تو ورقه اینطوری بگم که ورقه رو میتکوندی ازش کسشعر میبارید معلم باید به حرمت این همه کسشعری که نوشته بودم حداقل 10 میداد یعنی چی شدم هفت

البته وقتی میبینم کمتر از ۶ نفر بالای ده گرفتن (یکیش از کووووووووووون مبارکه نمیدونم کی دقیقا ده گرفته) یکم دلم تسکین پیدا میکنه

زمین شناسی فکر میکردم مثل محیط زیست قراره باشه و با یه دور خوندن بشم بالای ۱۸ ولی خب مثل شیمی شد و به ۱۶ قانع شدم

البته وقتی دیدم کنار دستیم شده 8 یکم از خودم خجالت کشیدم که چرا تنونستم بهش برسونم البته وقتی یادم میاد خودش ورقه رو سریع داد رفت بیرون میگم تقصیر خودش بود به من چه

آزمایشگاه سه دور خونده بودم فکر میکردم قراره ورقه رو پاره کنم ولی دیدم نه بابا انگاری معلم آزمایشگاه رو با شیمی اشتباه گرفته ولی خب نصف ورقه رو پر کردم نصف دیگه رو هم کسشعر اضافه کردم حالا فردا چی میشه خدا میدونه

البته وقتی میبینم هنوز نمره ها نیومده که چیزی ببینم به خودم میگم قاعدتا نباید مینوشتم میبینم (کسشعر که میگم یه چیزی تو مایه های همین)

سلطاااان سطوووون گنگگگگگ عربی ! ریدم

البته در کل اینم اضافه کنم وقتی سر جلسه امتحان شنیدم مدیر با بلندگو به کل مدرسه گفت نمره هاتون بده به معلم هاتون گفتم بهتون رحم کنن یکم امید وار شدم بلکه بشه یه جوری وام نمره گرفت  و تا نوبت دوم قسط داد