می‌دونی اگه معجزه بشه و یه آدم کور لنگ ظهر تابستون چشم باز کنه و بگه بی صبرانه منتظرم شب بشه زیبایی شب رو هم ببینم ، راهنماییش میکنم به سمت چشات تا تو شب چشات گم بشه


صرفا جهت محکم کاری میگم اگه یه روز تو پیاده رو با پای پیاده مردم یا سوار ترک موتور به ته دره سقوط کردم یا ماشینی که سوارش میشم تصمیم بگیره روز آخرم باشه می‌خوام اینو بدونی نشد نداره

+ کمتر از شیش روز مونده به کنکور به تخمم ترین حالت ممکن رو دارم در حالی که میبینم دوستام یا اهالی کتابخونه دارن خودشون رو به در و دیوار میکوبن

یه سریاشون که دیگه بریدن فقط سعی میکنن وقتشون رو یه جوری بگذرونن تا اینم رد بشه

یه سریاشونم استرس خیلی زیادی دارن و کتاب رو با نون میخورن ولی فارغ از یه کلمه متوجه شدن

یه سریاشونم هیشکی شبیهشون نیست و تنها موندن 😂 مثل من

++ ولی یه هفته مونده به کنکور برنامه ریخته بودم سیگار رو کم نکنم نه این که زیاد کنم چرا برعکس شد ؟ فکر کنم از اول اشتباه برنامه ریخته بودم

+++ همیشه میگیم ساعت رو نگاه کن ارزو کن ولی امروز باید بگیم تاریخ رو نگاه کن