مثل هر شب ٬ امشب هم رفته بودم یه دور مافیا بازی کنم حالا بازی کردیم بازی خوبی بود بیرون که اومدیم همه چیز جالب شد

نمیدونم هوای منقطه شما چطوری هستش البته الان کل ایران هواش سرده ولی اینجا منفی دهههههههه درجه هستش بعد تو این هوا دیدیم ای داد بی داد ۴ نفر هستیم و یدونه موتور 😂 همیشه دو یا سه تا موتور موجود بود ولی امروز نه

چیکار کنیم چیکار نکنیم چهار نفری سوار موتور شدیم

میگن که اونی که سوار موتور میشه خره

اونی که پشتش سوار میشه خیلی خره

اونی که نفر سوم میشینه خر شاه هستش

فقط من نمیدونم اونی که اخر همه سوار ترک موتور میشه اسمش چیه 😂 چون من همون نفر اخری بودم

بعد بیاید جالب ترش کنم

موتور کمکاش ترکیده بود یعنی دست انداز افتادن مساوی بود با نیم متر پرواز لذت بخش در اسمان

موتور ترمزاش ضعیف بود یعنی یه ماشین جلومون در میومد مساوی بود با یه چند شب خواب راحت در بیمارستان و البته بعدش تیمارستان

هر چهار تامون کصخل 😂 چراغ قرمز نگه داشته بودیم دیدیم از سه شاسی بلند سه تا دختر دارن به ما نگاه میکنن و میخندن 😂ما رو میگین ؟‌انگار به خر گرسنه ینجه نشون دادی 😂 با همون موتور با همون تعداد سرنشین داشتیم ویراژ میدادیم 😂 اگه اتفاقی میفتاد اینبار بیمارستان نه هاااا یه خواب راحت و ابدی در قبرستان نصیبمون میشد

😂 به مقصد داشتیم میرسیدیم ماشین پلیس با موفقیت مشاهده شد 😂 در عرض نیم ثانیه دو تا از سرنیشینان متواری و ما دو نفر با سرعت هزار حرکت کردیم

+ یه جایی داشتیم میرفتیم دیدیم یه اوتوبوس گنده وسط وسط راه ایستاده :/ خیلی جالب بود حتی چراغ خطر رو هم روشن نکرده بود بعد به ما میگن خر 😂