آقا با کیبورد گوشی دارم می‌نویسم مجبورم یکم ببرم خلاصه کنم از کیبورد گوشی متنفرم من کیبورد کامپیوترم رو میخواااااااام باهاش تومار بنویسم

من می‌نویسم می‌دونم احتمال داره واسم دردسر بشه مطمئنم قطعا یه سریا تون ناراحت میشین اعصبانی میشین که حق هم دارین منم جای شما بودم میشدم ولی خب لازم میدانم بگم تا خبر داشته باشید 

کنکور من افتاده بود تو یه کلاس بدون هیچ دوربینی از دوستای مدرسه و نزدیکم فقط یکی ازشون با من افتاده بود تو کلاس هم یکی رو می‌شناختم از قدیم که با 5تا از دوستاش افتاده بود منم به واسه همون قبل امتحان یکم باهاشون حرف زدم آشنا شدیم فهمیدم کی درسخونه کی مثل من بیخیال

ورقه ها رو دادن من دیدم گروه ب هستم امتحان شروع شد نفر کنارم خر خون بود سوال یک در سه ثانیه جواب داد زد گذینه سه من زوم کردم دیدم گذینه سه اون میشه گذینه یک من و باقی گذینه ها که تو تمام سوالات این ترتیب بر قرار بود دیگه لازم نبود زوم کنم عدد رو ببینم همین که می‌دیدم گذینه چند زده راحت منم میزدم 6 تا سوال همینطوری ازش گرفته بودم که دیدم اون سر کلاس همون چند نفری که گفتم باهاشون آشنا شدم دارن تقلب میکنن و جالب این که دارن میگن گذینه فلان من هم وارد جمعشون شدم (خلاصه می‌نویسم وگرنه این خودش ده خط حرف داشت) ما تو ده دقیقه تبادل اطلاعات کردیم و تا آخر امتحان هر سوالی یکیمون می‌نوشت به بقیه می‌گفت و اینم بگم من فهمیدم اونم گروه ب هستش کل گروه ب های کلاس رو یافته بودم 

از ریاضی دور بر ۱۵ تا زدم فکر کنم از فیزیک شیمی ۶ تا زدم فکر کنم نمیدونم درستن یا غلط خودم هیچی نمیدونم من اومده بودم ورقه رو شانسی بزنم شیر یا خط بزنم صلوات بفرستم و تاس بندازم ... 

شاید بگین خب مراقب ؟؟؟ مراقب پشمک بود یا سرش به زیر بود و تو فکر یا می‌رفت بیرون رو میپایید به جای این که کلاس رو بپاد اون وسط ها هم چند دقیقه غیب شد خلاصه پشمک بود 

ولی دوستایی که تو سالن داشتم میگفتن مراقباشون چپ چپ نگاه میکردن یه دوست دیگم هم ک تو کلاس بود گفت کلاس ما هم میشد تقلب کرد و اگه سوالاتی که تقلب کرده درست باشن دانشگاه شریف میفته در این حد 

اینا رو دیروز نگفتم چون نخواستم بچه های تجربی چه امروز امتحان داشتن نا امید بشن 

ولی خب این یه حقیقت هستش که وضعیت اینه دوستی دارم یهدساا پشت موند می‌گفت فقط ۵ تا سوال ریاضی تونست بزنه 

منی ک اینقدر راحت تونستم تقلب کنم ببینین بقیه چه آتیشی به پا میکنن با یکم پول حتی مراقب هم خریده میشه تو ایران حساب کردن رو کنکور اشتباه محض هستش مگه این که اونقدری از خودتان مطمعن باشید ک بدونین حتی با تقلب هم به شما نمیرسن 

+ مثل همیشه فحش آزاد هستش تو وب من