خب بلخره بعد عمری کون گشادی منم این چالش و انجام دادم

قرار نبود اینقدر طول بکشه فقط یه خودکار دارم خیلی هم دوستش میدارم 😂 گذاشته بودم یه جای محکمی حوصلم نمیکشید درش بیارم

لازم به ذکره از کلاس سوم ابتدایی نگهش داشتم ... جاش تو عکس خالیه به نظرم

+خب منو فاطمه و نسترن دعوت کردن و یه جورایی کار منو راحت کردن  نیاز به دعوت ندارن 😂

منم دعوت میکنم از هرکی که هنوز داره اینجا رو میخونه هرکی تو این وب حداقل یه بار کامنت داده و با هم بگو مگو بگو بخند داشتیم و ل ط ف ا اگه تو چالش از طرف من شرکت کردین بهم خبر بدین بی انصافااا (حالا که فکرشو میکنم میبینم جدیدا خیلی با ادب شدم ها بی انصاف ها ؟ من باید مینوشتم کون نشور ها چی شده چه بلایی سر من اومده من این نبودم 😂 )

++ بلخره بعد عمری جواب کنکور اومد خواستم برم ببینم دیدم بهههههههههه 😂 سایت پوکیده قشنگ معلومه همین که خبر اومده جواب ها اومده جوانان ما دست و از شورت کشیدن بیرون و مستقیم رفتن سمت سایت 😂 سایت هم دیده اوضاع خیلی خیطع خایه کرده