تقریبا از دو سال و نیم پیش تا یک سال بعدش عکس نوشته هایی درست میکردم و تو همنجا پستشون میکردم من این ها صرفا جهت سرگرمی خودم درست میکردم و بعدا سرگرمی های دیگه ای پیدا کردم و عکس نوشته سازی  رو ول کردم

دیروز که پستی گذاشتم که توش نوشته بودم هرکی دیروز تو ایسنتا به هم پیام داده بود دوباره پیام بده دستم خورد پاک کردم

امروز اون طرف رو به نحوی خودم پیدا کردم معلوم شد بیچاره اصلا نمیدونه وبلاگ چیه ولی خب جریان چی بود و چطوری اسم وب من و میدونست و عکس نوشته هایی که من یک سال و نیم پیش همشونو پیش نویس کردم و دیده بود ؟‌

مثل این که این دختره (همون که پیام داده بود ) این عکس نوشته های من و تو یه سایتی دیده و از سر کنجکاوی اومده تا باقی عکس نوشته ها رو تو اینستاگرام بنده ببینه که دیده هیچی توش نیست خالی خالی هستش

منم پرسیدم چطوری دیدی از کجا و فلان و بهمان تا به این لینک  رسیدم


https://harchi-hichi.smartm.ir

مثل این که این سایت بالایی از سراسر وب مطالبی رو به صورت خودکار جمع میکنه و منتشر میکنه دو تا از نوشته های منم توش بودن !‌

سه تا نمونه از عکس هایی که ساخته بودم