میدونید زمونه بدی شده یا نمیدونم شایدم از اول همینطوری بوده و الان دارم قشنگ حسش میکنم

جریان از این قراره من سه شنبه هفته گذشته همراه دوستم بعد مدرسه داشتیم میرفتیم سمت پاتوق سیگارمون من مثل همیشه سر به زیر اونم مثل همیشه سر تو گوشی بود این سر به زیری بد درده چرآ ؟ چون من یه نایلون پول نقد ده هزار تومنی دیدم تو زمین رو کردم به دوستم گفتم نگاه پول زمین برداشتیمش پولارو در نیاوردیم از بیبرون نایلون نگاهش کردیم کسی دور بر نبود اما قبل از این که داخل کوچه مورد نظر بشیم من یه خانومی رو دیدم که از کوچه خارج میشه من پولارو دادم به دوستم و ویژژژژ دویدم تا بلکه بهش برسم ولی اب شده بود رفته بود تو زمین برگشتم پولارو همراه دوستم بردم به همسایقه قدیممون که اونجا مغازه داشت گفتم یه کاغذی بزن به در مغازت که پولی گم شده اونم قبول کرد رفتم ماجرا رو به باقی دوستامم گفتم اینجا من یه اشتباه کردم گفتم پولاتو تو نایلون فریزر بود و پولا ده هزار تومنی بود ! فردای همون روز یکی از دوستام زنگ بد بهم گفت تو پولی که پیدا کردی فکر کنم صاحبشو پیدا کردم رفتم پیشش فردی رو که ادعا میکرد صاحبشرو دیدم گفت پول تو نایلون بود ده هزار تومنی بود گفت خانومم از بانک گرفته !!! بعد بردمش پیش همون همسایمون به اونم مشخصاتشو گفت و اینم اضافه کرد مبلغ دو میلیون تومن هستش ولی همسایمون گفت مشخصات اشتباهه پولا دو میلیون نیست علاوه بر این که یک صد هزار تومنی از توش بیرون در اومد بعد طرف رفت وضو گرفت قران اورد قسم خورد ولی لاااا فایده

نیم ساعت بعدش اونجا یه پارکینگی بود که دوربین داشت رفتیم اونارو نگاه کنیم اونجا گفت از دست همکارم پولا افتاده ! (گفت بود همسرم ! ) از شانس گه ما در پارکینگ از ساعت ۱ تا ۵ عصر بسته بود بعد اینم اضافه کرد همکارش اون پول رو از پدرزنش گرفته !‌

بعد دوباره امروز دوستم زنگ زد گفت بیا اون صاحب اصلی اصلی پول که پولارو گذاشته تو نایلون اومده رفتم دیدمش همون حرف های تکراری بعلاوه یه خورده تهدید به شکایت بازی !‌

اینجا بود که با خودم گفتم کاش از همون اول میزاشتم پول ها تو زمین بمونن من خواستم ثواب کنم ولی مثل این که کیر شد و داره میره تو کونم

تا همین یه ساعت پیش که اونجا بودم داشتن شکایت نامه علیه اون همسایمون تنظیم میکردن که به دلایل واهی پولارو نمیده بهمون از من خواستن امضاش کنم ولی من خدارو شکر یه خورده سواد داشتم و میدونستم واهی یعنی دروغی و امضاش نکردم زنگ زدن به پلیس یه ربع گذشت نیم ساعت گذت پلیس نیودمد !‌ بعدش دیگه  دیدم کار اینا به درازا میکشه برگشتم خونه

نکته اخلاقی : پولی رو تو زمین پیدا کردید یا ولش کنین تو زمین بمونه یا بدینش به پلیس وگرنه امکان این که کیر شه زیاااده !‌