اقا خانوم ای تویی که داری اینو میخونی امید وارم تو سال جدید توش باشه بخندی 😂 عیدتون مبارک تو سال جدید عشق کنید کی به کیه کص کنید 😂 میدونم حتی دم عیدی هم این کیبوردم نمیتونه مثل بچه ادم بیاد و بنویسه و بره ولی خب چاره چیه همتون جاتون تو قلبمه مثل جفت خایه هام دوستتون دارم  😂 امید وارم مثل کیرم همیشه سر حال و اماده باشین ولی بین خودمون بمونه واسه همه تبریک گفتم و خندشونو در اوردم ولی خودم تو باتن انگار کنسرت مهراب شرکت کردم و داره با عربده مرگ مهراب میخونه 😂 ولی مگه میشه این خنده من از رو بره ؟  فردا اگه سینگلید بیخیال رد زدن بشید !!! از فامیل جماعت رل در نمیاد !!!‌از همسایه جماااااااعت اصلا در نمیاد (ولی بین خودمون بمونه حتی با این که میدونم با همسایه رل زدن اشتباه محض هستش ولی خودم دنبالشم 😂 ) یادتون باااشه تو جمع فامیلی خیلی خوب باشین چشتون میزنن بد باشین هم که فاتحه اونقدر پشتتون یک دو میکنن نگو پس مثل من بیخیالی طی کنین سکوت اختیار کنین کی به کیه ممه دختر فلانی سایزش چنده ؟ همین خوش باشین