خدا به من و رگم اختیار تام بده
سیگار تو دستم همیشه به لبم کام بده
ده یالا کام بده لاشی یالا کام بده
منو لای دوده خودت تو آسمون جام بده
منو بپذیر تو درد و دلت رام بده
بزار ببوسمت بازم حس به صدام بده
--------------------------------------------------------------------------------------------
از اتاق فرمان اشاره کردن امروز تولدمه
شوخی شوخی یه هو جدی شد 19 سالمه من الان :/ خدایی انصاف نیست 😂 من هنوز میخوام برگردم به اون دورانی که تازه داشتم پدر اینترنت رو در میاوردم از این سایت به اون سایت خودمو پاس میدادم میرفتم به چت روم و با این که ۱۴ سالم بود به دروغ میگفتم ۱۵ سالمه
میخواستم مثل همه پست های تولد سال های قبل که گذاشتم از سالی که گذشت بگم از سالی که میخوام بگذره بگم ولی حقیقتا از وصف سالی که گذشت عاجزم از تصور سالی که پیش روی منه هراس دارم
ولی بخوام خلاصه بگم سال خوبی برای انواع گه های نخورده و غلط های نکرده و خط قرمز های رد نکرده بود میخوام دوباره ۱۸ سالگی رو بگذرونم برگردم به همون اخر های مهر سال قبل که تو خراب ترین حال خرابم کافی بود وارد تلگرام بشم و خوشحال ترین ادم دنیا ازش برگردم بیرون میخوام برگردم به اون روزایی که میرفتم واسه کلاس گواهی نامه ساعت ۸ صبح و بعدش میرفتم گیمنت و با خدایان بازی پی اس ۴ بازی میکردم و خوشحال از این میبودم که با این که هفت تا گل خوردم تونستم ۴ تا به ستون گیمنت بزنم
برگردم به اون روز ایی که ساعت یک و بیست دقیقه ظهر در حالی که استرس مثل دود سیگارم از بالای سرم قابل مشاهده بود برای گهی که میخواستم بخورم و نتونستم و همچنان دارم کونمو براش پاره میکنم و هنوز سرعت حلزون از من تو گه خوردن تو این مورد بیشتره
عه عه عه یادش بخیر اون روز تولد سال قبلم با دوستام رفته بودیم قلیون کصخل بودیم 😂 ولی الان با یکی از اون کصخل ها در حد چاقو کشی دعوا کردم و اون یکی ازش بیشتر از ۸ ماه هستش خبر ندارم و صد البته که فردا دوباره با جمعی از دوستان قراره یه قلیون بریم فکر کنم ادم نمیشیم
+ عکس پست هم به یاد ایام قدیم هستش " ما جانمان به درد ٬ دردمان به لب رسیده بود "
++ فعلا حوصله ندارم برم اون قسمت در باره من وب رو عوض کنم و ماجرای من و مامانم امسال رو بهش اضافه کنم 😂
+++ دوستم زنگ زد تولدم رو بهم تبریک گفت و بهم گفت اگه فردا بارون نباره ساعت  صبح بیدار باش قراره بریم کوه 😂 منم با شوق و اشتیاق قبول کردم ولی الان که فکر میکنم میبینم عجب گهی بود من خوردم صبح ۷ کوه ؟ اقا من گه خوردم ولی روم نمیشه زنگ بزنم بگم من نیستم 😂