پیرو پست قبلی

اعتماد کردن

هر کسی چیزی واسه از دست دادن داره و این ترس دلیل اعتماد نکردنش میشه ولی یه سری از ترس ها هستن بیخودی هستن و یه سری از اعتماد نکردن ها با رفتار خودشون رو نشون میدن

ما از چی میترسیم ؟ از دست دادن ؟‌مثل پول اعتبار ابرو دارایی احساس

ترس خراب کردن ؟  مثل رابطه موقعیت جایگاه وسیله

همه اینا مهم نیست بلخره ترسی هستش که دلیل خودش رو داره

ولی هیچ وقت نباید این تناقض اعتماد کردن و نکردن رو نشون بدیم

مثال میزنم

من به دوستم اعتماد دارم که اگه توپ رو پاس بدم بهش موقعیت رو نگه میداره و حتی تبدیل به گل میکنتش

حالا یه موقعیت رو تصور کن سه مهاجم در مقابل سه مدافع هستین تو توپ رو به کی میدی ؟  اونی که باز تره و راحت تر توپ میرسه بهش و تکون میخوره یا اونی که بستنش و باید پاس خیلی خوبی بهش بدی و خیلی خوب هم کنترل کنه تا موقعیت نفر قبلی تازه واسه اون به وجود بیاد ؟‌ اگه تو نفر دوم رو انتخاب کنی ریدی تو اعتماد کردن

این فقط یه مثال بود من زدم و صد ها مثال این چنینی رو ما الخصوص خود من 😂 تو زندگی روز مره نشون میدیم و حتی بهش فکرم نمیکنیم

😂 خدا لعنت کنه این مافیا رو این همه از اعتماد نوشتم امروز به یه شهر اعتماد کردم نقشم تفنگ دار بود تفنگ جنگی بهش دادم اونم بدون حتی یه کلمه حرف زدن به یکی تفنگ کشید و کشتش درسته اونی که کشته شد مافیا بود 😂 ولی من گه بخورم دیگه به اون ادم تفنگ بدم بدون هیچ حرف و فکتی زدش از رو کنج احساس 😂