پخش انلاین فیلم

https://uupload.ir/view/video_2024-05-22_23-24-01_brdc.mp4/

خیلی وقت بود اهنگی واسه پستام نبود

(بعد تلاش فراوان بلخره فیلم باز نیومد لینکش رو گذاشتم )

این جونم بگه برات که یکی از دوستام داره یه گیمنت باز میکنه

یه جاییی که هم بیلیارد داره هم اسنوکر داره هم پلستیشن داره هم اتاق مافیا

همه چیش یه طرف اتاق مافیاش یه طرف خیلی خوشگل شده امروز داشتیم اونجا رو تمیز میکردیم البته تمیز کردن بهونه بود 😂 یه ساعت کمک کردیم چند ساعت بیلیارد و پلستیشن بازی کردیم بعد از اماکن زنگ زدن گفتن شیطونا فکر نکنید در رو بستید نمیدونیم اون داخل دارین عشق و حال میکنید آآآ پاشین گمشین بیرون تا نیومدیم پلمب کنیم 😂 بعد همگی مثل یه بچه اروم به کارمون ادامه دادیم اماکن چیه اخه

ساعت دور بر نه و نیم بود که دیگه گفتیم بسه 😂 خودمون هم خسته شدیم

فردا افتتاحیش هستش اگه این دور بر بودین بیاین خوش میگذره

بعد اونجا که بودیم با یه بازی جدید اشنا شدم 😂 اینطوری که یه پفک (از این ریز ها ولی بسته بزرگ) میاوردیم پنج نفری دورش مینشستیم نوبتی یکی بر میداشتیم پفک اخر به هرکی میرسید باید پول اون پفک رو حساب میکرد 😂 سه بار پفک خوردم هیچکدوم به من نرسید اخریش ولی بین خودمون بمونه زیاد پفک خوردم مریض نشم خوبه

بعد پا شدیم بیایم خونه سر راه گفتم برو مغازه فلانی بهش سر بزنیم

فلانی یه رفیق دیگه ما هستش که مغازه ابمیوه بستنی داره رفتیم دیدیم به جای خودش شاگردش که اونجا کار میکنه هست نشتسم یکمم اونجا بستنی خوردیم شاید حالا بیشتر از یکم شده باشه 😂 بعد دیگه خداوکیلی اومدم خونه

+ زنگ زدن گفتن پسر خالت زن گرفته این پسر خاله سی و پنج سالشه فکر کنم نزدیک صد تا دختر مادرش براش پیدا کرده بود این گفته بود نه اخرش اون دختری که مامان من براش پیدا کرد گفت اره این نمیدونم فازش چیه فقط میدونم جلو تر یه عروسی داریم 😂