گول عنوان و عکس رو نخورین قراره پست خشنی باشه 😂

اقا یه چند روزی بود به این فکر افتاده بودم برم یه کتابخونه خصوصی از اینا که تا ۱۲ شب بازن اخه کتابخونه عمومی ساعت ۷ میگه بای بای ما رفتیم

یه خورده پرسجو که اقا کدوم کتابخونه خوبه فهمیدم انتخاب زیادی ندارم کلا یدونه به راه و منطقه و شرایط من میخوره حالا این کتابخونه کجاست ؟‌

زیر زمین مسجد !‌

رفتم تو خدایی خیلی ساکت بود با این که توش حداقل سی نفر داشتن درس میخوندن این حجم از سکوت تو کتابخونه عمومی که میرم اصلا ممکن نیست

رفتم نشستم خوندم خدایی از حق نگذریم خوب بود واسه درس خوندن خیلی خوبه دور بر ور نگاه کردم یخچال و گاز و کولر و فلان و بهمان یه هو چشم به دوربینا افتاد ! 😂 پنج تا دوربین قد و نیم قد نمیزاشتن حتی یه نکته کور باشه

موقع خروج روی در قوانین و شرایط رو نوشته بودن خوندم خوندم دیدم یه جا نوشته کتابخونه هیچ گونه مسئولیتی در قبال اشا گم شده شما ندارد ! :/

با خودم گفتم کصکشا این همه دوربین رو واسه چی گذاشتین پس میترسین وسط کتابخونه شرتمونو در بیاریم یا نمیدونم گوشی رو در بیاریم جومووووووونگ نگاه کنیم ؟ :/

عکس رو داشم هوش مصنوعی درست کرده دمش گرم