بله بله من ناشناس ها رو میخونم اقا شما بنویسین جواب ندادم بیاین اصن با توپ بزنین تو تخمام (گه خوردم صبح یه توپ خورده هنوز درد میکنه )‌

در جواب باید بگم :

😂 والا منم حوصله ناشناس بازی ندارم بیا تلگرام بشمار سه جوابتو میدم تا وقتیه برم دستشویی یه لحظه از چت خارج نمیشم ب جون ط

پشت کنکوری هستی ؟ خدا به دادت برسه حضرت ایوب در مقابل صبر تو تعظیم میکنه حضرت خضر در مقابل ادب تو پشماش میریزه میفهممت

😂 به کرم های نامحترم بگو یا گم میشن یا با انواع و اقسام سموم کشاورزی خودم در خدمتشونم هرچی عشقت میکشه بپرس تو اصن بپرس کراشتو چی صدا میزنی 😂

از باتوم نترس باو چیز خاصی نیست فقط پلاستیک فشرده هستش به هرچی زدم شکست خودش خط بر نداشت تازه شکل و شمایل خوبی هم داره والا درست یا غلط میگن تو روم باستان ازش به عنوان ابزار شب جمعه استفاده میکردن خیلی هم طرفدار داشت تا این که این مردان عرب دیدنش و گفتن این خلال دندونآ چنده

۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ همین دیگه جواب تا همینجا بس حالا ببینم میبینی و جواب بدی یا ن ---------------------------

این که میبینین فرزند اوری کم شده مرده میره دکتر میگه اقا من میریزم توش ولی بچه دار نمیشه دلیل داره دلیلشم اینه اقا میره فوتبال بعد یه توپ با سرعت نمیدونم چند کیلومتر بر ساعت شتلق میخوره به تخماش 😂 والا تا ده دقیقه خودم و نمیشناختم دردش فراتز از حد تصوره اینو فقط یه مرد میفهمه

بعد همین امروز یه بارم خواستم توپ و هوایی به دوستم بندازم شتلق خورد به پایین تخم های اون یکی دوستم (هرکسی نمیفهمه از پایین ضربه خورده یعنی چی ...) 😂 بیچاره حتی بعد از این که توپ تموم شد رفتیم نشستیم کافه هم داشت یه ریز میگفت هیچکس تخماااااام تخمامو به باد دادی هنوز درد میکنه

ببینید من نمیفهمم به مدارس بمب میزنن نمیدونم امنیت جانی ندارین وفلان و بهمان مدارس دخترونه تعطیل بشه مدارس پسرونه یه ساعت قبل تر باید تعطیل بشه

اصن میخوام به مدرسه ما بمب بزنن بعد این ناظم معاون نزاره بریم بیرون یعنی فقط این صحنه رو میخوام تا با پا برم رو صورتش اوووووووف ... حتی ف کردن بهش حال میده

+ اینو اضافه کنم یه چند تا ناشناس دیگه هم بود مثلا یکی گفته بود چطوری حاجی واس کنکور میخونی ؟ (من خوبم خوبی تو ؟ والا خودمم نمیدونم ) ... یا یکی گفته سیگار نکش (چشم امر دیگه ای بود در خدمتم 😂 بگو چطوری نکشم من اینو میخوام بدونم )‌