یه زمانی بود زمان زیاد دوری هم نبود سه سال پیش میرفتم کتابخونه حتی تو سالن تحویل و دریافت کتاب جیک کسی در نمیومد سالن مطالعه دخترا یه جوری ساکت بود با یه صدای ورق زدن کتاب سالن رو صدا بر می‌داشت سالن مطالعه ما پسرا هم که هیچ صدای تیک تاک ساعت هم به گوش می‌رسید تازه کسی صدای اضافه میکرد اهل کتابخونه بهش هشدار میدادن

اما الان سالن مطالعه پسرا همونه هیچ تغییری نکرده ولی امان از این دخترا کتابخونه رو کردن مسافر خونه این تازه خوبشه صداشون اونقدر زیاده به سالن ما هم میرسه تااازه اینم خوبه الان رفتم بیرون یه نخ سیگار کشیدم برمی‌گشتم دیدم ده تا دختر ایستادن تو راه رو دارن میگن و میخندن 😂اینم خوبه جالب وقتی میشه که مسئول کتابخونه ازشون مثل سگ می‌ترسه 😂 نمیدونم چه خبر شده ولی من از بعدا هراس دارم کتابخونه وای فای رایگان داره ماه به ماه تمدید میشه تو ده روز اول تموم میشه پرسیدم جریان چیه چرا اینقدر زود ؟ 😂مسئول یه نگاهی به دخترا کرد و گفت اینا نمیزارن حتی من مسئول راحت استفاده کنم 😂 البته نمیدونم تو سالن مطالعه دخترا چطوری میشه درس خوند من آهنگ پلی کنم با صدای آخر باز صداش از سر و صدایی که اونا تو سالنشون درست میکنن کمتره