اصن حالم امروز یه جوری دیگه خوبه واس خودمم عجیبه 29 روز روزه بگیری از روز 27 ام مریض بشی ولی به اون روی خریتت بندازی و بازم روزی بگیری و الان بین اون دنیا و این دنیا باب عزراییل پاس کاری کنی ولی حالت بمب باشه 😂 ولی خب دلیلش چیه والا خودم چند تا فرضیه دارم

😂اولیش این که دیروز فینال جام رمضان شهرمون بود شاید خبراش به شما هم رسید چون جریان داشت وسط چند تا کصکش کون نشور خواستن به سالنی که جا واسه سوزن انداختن نبود وارد بشن و بازی رو تماشا کنن و با مامور ها درگیر شدن و مامور ها مجبور شدن گاز اشک اور بزنن و بله هممونو گرفت 😂😂😂فکر کنم منو هنوز نگرفته 😂  نمیدونم شایدم نمیخواد ولم کنه 😂😂😂

دومیش هین اهنگی که الان از اینجا داره پلی میشه هستش 😂لامصب بد جوری منو به قر انداخته 😂

سومیش هم همین که ماح رمضون داره تموم بشه 😂بلخره میتونم صبح که از خواب بیدار میشم سیگارمو روشن کنم 😂دیگه نمیکشیدم صبر کنم افطار بشه روزمو با سیگار وا کنم 😂با این که خیلی میچسبه !‌😂

اقا خانوم روز اخر ماه رمضون قصد چون یکی رو کردم فقط فکر این که دیشو چطوری جور کنم موندم 😂جون کی ؟ خب راستشو بخواید جون خودم 😂فردا از صبح ۷ بیدارم 9 قراره پیاده برم اون ور دوستمو از اموزشگاه در بیارم بعدش هر دومون خریتمونو بیدار کنم پیااااده ناقابل 8 کیلومتر پیاده بریم به سالن فوتبال قشنگ یه سال و نیم بازی کنم بعدش نیم ساعت مثلا استراحت کنیم (😂اره جون خودم استراحت قراره بریم بازار نزدیک اونجا ببنیم میتونیم چیزی تور کنیم ) بعدش دوباره یه تایم دیگه داریم و دوباره یه ساعت و نیم دیگه بازی 😂 بعدش مججدا خریت خودمون و بله پیاده تا خود خونه 😂 اگه دیدیت انلاین نشدم بدونین بله دیگه تو همون قبرستون نزدیک سالن دفنم کردن ...