اینجانب هم اینک اعلام میکنم حاضرم کل فامیل هایی که دارم مخصوصا عمه خاله عمو دایی و فرزندان این اشخاص نا محترم همچنین پدر و مادر این مخاطبین غیر خاص رو با یک عدد سکه سیاه معاوضه کنم اگه به نظرتون منصفانه نیست حاضرم یه شیرموز بستنی هم بدم فقط بیاین ببرین

اونقدری اعصابمو امروز گاییدن گاییدن گایییییییییییییییدن که دیگه شک دارم چیزی به اسم اعصاب واسه من مونده باشه دیگه ببین چیکار کردن که سر سفره شام لیوان اب رو پر کردم بخورم ٬ نخوردم مشغول غذام شدم دوباره دست به اب شدم لیوان رو پر کنم دیدم داره سر میریزه

منی که سابقه نداره کلا تو ماشین با سرعت صد و بیست حواسم پرت بشه امروز (امروز میگم همین دو ساعت پیش) سرعتم ۲۰ بود ولی یه دقیقه بود رو هوا بودم به خودم اومدم دیدم دارم میرم تو جوب تصادف ؟؟؟ اسمشم واسه من خنده داره ولی امروز با همین سرعت  ۲۰ نزدیک بود ۴ بار تصادف کنم این اخری هم هیچکستون داشت میرفت زیر تریلی

+ در کنار فامیل بیاین این همسایه هامونم ببرین لطفا درسته خوبشم بینشون هست ولی از خیرش میگذرم

++ در کل خدیاا همه اون افرادی که انتخابی تو بود و نبودنشون ندارم و نمیخوام بیا و عزراییلتو بفرست یا منو ببره یا اینا رو

+++ چرا قدر سیگار رو نمیدونین ؟؟؟ مسکن هستش برای اعصاب گاییده شده