ها خب کجا بودیم

خب تا حالا در مورد خداحافظی اخر بهتون گفتم ؟ یا در مورد این که کی اول خدحافظی کنه ؟ یا هرکی اول خداحافظی کنه ؟

اگه تو یه پست در موردش نوشته باشمش که هیچ اگه نه به چند نفرتون در گوشی گفتم اونا در جریانن 😂

خیلی کم پیش میاد بین عقل و قلب من مشکلی پیش بیاد اخه خب قلب پیر من از مغز من خیلی ضربه خورده و خودش کشیده کنار تا مغز کارشو انجام بده ولی خب هرچی باشه از سنگم باشه بازم قلبه دیگه بعضی وقتا یاد جوونی میکنه میخواد جومونگ بازی در بیاره

امشب هم از همون شب ها بود قلب یه هو به جوش اومد گفت حرف حررررررف منه اونی که من میگم باید بشه حرفی که من میگم رو باید بزنی کاری که من میگم رو باید بکنی من حکمممم میدم 😂 اقا از اون ور مغز من یه لحظه هنگ کرد یه لحظه شک کرد گفت قلب تویی‌؟ سوسانو پیدا کردی من خبر ندارم 😂 بعد مغز من خیلی سریع در حد بشمار ۳ یه حرکت فوق خفن زد یه جورایی میشه گفت یه پل درست کرد برای برگشت به عقب از اون تضمینی هاش از اوناش که با سر بلندی بر میگردی خب مغزه دیگه کار میکنه میدونه باید چیکار کنه 😂

از اون ور مغز گفت قلب جووون بیا این فرمان این شما برون ببینم چیکار میکنی فقط به دیوار خوردی فرمون رو میدی دست من خودت سیکتیر میکنی به عقب افتاد ؟ قلب هم که احل ریسک بود گفت یا بخت یا اقبال من میریونم اقا این قلب ما فرمون رو گرفت دستش با سرعت رفت جلو تقریبا نیم ساعت داشت با دنده پنج پیش میرفت که یه هو ... اره خورد به دیوار

مغز یه نیش خنده ای کشید و گفت حالا مثل بچه خوب سیکتیر کن به عقب من کار دارم 😂اقا چشتون روز بد نبینه مغز اون چند دقیقه اول گفتم یه کاری کرد ؟ یه پل درست کرد ؟ همونو گرفت برگشت عقب ماشاالله پل نبود که ماشین زمان بود 😂

اون شخصی که دیوار رو ساخته بود تا قلب من بخوره بهش وقتی دید مغز با ماشین زمان برگشت عقب و خیلی شیک و مجلسی به هیکلش  رید به تته پته افتاد 😂 « فنش خراب شد به جوش افتاد ، سبک شد هوا برش گرفت » و در اخر از صحنه متواری شد 😂

+ خیلی خوش ندارم از این کارا بکنم ولی خب ریدن به هیکل و خراب کردن یکی رو من ترجیح میدم به خراب شدن دل خودم

++😂 اقا کی گفته هرکی با خودش حرف بزنه دیوونه هستش ؟‌به والله عاقل هستش فهمیده تر هستش با خودتون حرف بزنین در وحله اول خیلی بهتر از حرف زدن با دیگران هستش در وحله دوم در دسترس تر هستش سریع تر هستش فقط یه عیب داره نمیشه ازش به عنوان شاهد استفاده کرد که خب اونم با یه اسکرین شات حل میشه نه ؟ 

+++ از سوالات متدوالی که میپرسید این هستش که قلب حالش چطوره درد نداره الان چی میشه ؟

قلب حالش کاملا خوبه یکم پوست کفت تر از قبل شده الان ولی دردی نداره چون مغز همچی رو حل کرده و به قلب گفته تو فقط بخواب استراحت کن و با همین دنده من این بدن رو به پیش میبرم

++++ یه جورایی میشه گفت دکمه خاموش روشن قلب من زده شده از قدیم فقط گاهی مثل امشب یه لحظه اتصالی میکنه که اونم مغز خودش حل و فصل میکنه