بازم معرفت داشت بهونه نیاورد

(😂 اهنگ هیچ هم خونی با پستی که نوشتم نداره صرفا جهت اطلاع گفتم )

۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰

یه چیزی میگم بین خودمون بمونه وقتی خدا داشت منو خلق میکرد یکم مقدار ترکیباتمو کم و زیاد کرد گفت این نمونه ازمایشی باشه ببینم چطوری میشه اینطوری شد که من ادمی شدم که صبر داره در حد رقابت با ایوب ولی یه مشکل فنی هم این وسط داره اون مشکل فنی چیه ؟

چندین سال پیش که تو این سیستم کلی بازی بود من وارد بازی که میشدم خب یکم لودینگ داشت صبر میکردم یا وقتی بازی رو نصب میکردم تا نصب بشه خودتون در جریانید دیگه بعضا چند ساعت طول میکشید با سرعت حلزون پیش میرفت ولی من صبر میکردم چون میدونستم قراره تموم بشه یه حد زمانی مشخصی داره ولی امان از وقتی نمیدونستم میشدم کم صبر ترین ادم روی زمین

از ۴ ماه و خورده ای پیش منتظر یه خبرم ، مشخص نبود این خبر کی میاد اصلا میاد یا نمیاد میشه یا نمیشه ممکن هست یا نیست ولی خب صبر کردم بین خودمون بمونه من ادمی نبودم و نیستم که این همه وقت واسه چیزی که معلوم نیست صبر کنم ولی صبر کردم رکورد خودم رو یه جورایی میشه گفت جا به جا کردم 😂 تقریبا که نه دقیقا یه هفته پیش دیدم خبری نیست خودم یه قدم گذاشتم جلو تا ببینم خبری هست یا نه و دیدم هیچ خبری نیست کویر لوت سگ هم پرسه نمیزنه 😂 مجددا هفت روز هم صبر کردم تا این که دیروز این دریای صبر من به اخرین قطره خودش رسید ولی خیلی خوابم میومد 😂 دیروز خواستم بیام اینجا یه اهنگ شاد بزارم و یه متن یه «غیر شاد» (ترجیحا از اون کلمه استفاده نمیکنم ) بنویسم و برم البته معلوم نیست شایدم مستقیم پیش نویس میشد 😂ولی خب خوابیدم (😂 همین الانم که دارم اینو مینویسم خوابم میاد اخه این انصافه ؟ )خوابیدم و صبح بیدار شدم با مغزی که هنوز بالا نیومده بود 😂 رفتم سر کار ب بسم الله رسیدم دیدم بله دیگه از اون روزا هستش که باید قدم هایی که بر میداری هم تند تند باشه ... اینجانب تا ساعت 2:48 مشغول بودم که یه صدای دینگ اومد از گوشی چون دستم به شدت مشغول بود گفتم هرکی میخوای باش فعلا مخاطب مورد نظر در دسترس نمیباشد ایرانسل هم باشی بلاکت میکنم اینبار ولی خب بازم دلم نیومد گوشی رو در اوردم و ....

اره خبر رسید ولی نه خبری نبود

خبر رسید که خبری در راه است

و همین برای من بس بود

برای این که دوباره صبر کنم

شاید بپرسین چرا اخه و این که چقدر از این موضوع کوچیک خوشحال شدی ؟

😂 اینجا به بعدش یکم جالبه اقا من از ارتفاع یک متر و نیم (شایدم بیشتر اندازه نگرفتم تا حالا ) پریدم پایین مستقیم نشستم زمین مطمعن شدم چشمام درست میبینن 😂 ندونستم باید چیکار کنم درجا یه نخ سیگار در اوردم خواستم روشن کنم دیدم فندکم مونده پیش دوستم 😂 با تمام سرعت دویدم به سمت دوستم (فرض کنین حیاط مدرسه رو دو دور دویدم ) 😂 دوستم یه لحظه ترسید گفت چی شده گفتم هیچی فندک رو رد کن بیاد و بدو بدو دوباره برگشتم نشستم سر جام 😂 تا یه ربع هر ۷ ثانیه یه بار یه پک میگرفتم 😂 مغزم تو هنگ بود بعد یه ربع حال من به قدری خوش بود که هیشکی و هیچی نمیتونست حالمو خراب کنه یه اسپیکر متوسط داریم ما اونو روشن کردم شاد ترین اهنگی که داشتم رو پلی کردم دوستم چپ چپ نگام میکرد 😂گفت چت شده گرما مغزتو ذوب کرده ؟ و تا الان که دارم اینو مینویسم هنوزم تو اون حال و هوا هستم

۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰

مهم نیست خبری که میاد خوبه یا بد

من تازه از این که خبر داره میاد این همه خوشحالم

خبر خوب باشه که خیلی هم عالی

اگه خبر بد باشه خب چه میشه کرد دوز خریت رو یکم میبرم بالا تر فوقش 😂

ولی در هر حالت از این حالت بی خبری خارج میشم و این خودش یه دنیاست