حقیقتا یکی از سخت‌ترین کار های این وبلاگ نویسی انتخاب عنوان مطلب هستش یه عنوان که در خور باشه مرطبت باشه حووووصله میخواد پیدا کردنش کنم که بی حوصله دو عالمم در نتیجه عنوان میشه یه چیزی که فقط چیزه

این روزا به طرز عجیبی زندم 

صبح هفت پا میشم میرم سر کار نه شب برمی‌گردم خونه ولی پامو تو خونه نمیزارم خودمو پرت میکنم تو حموم و یه ربع بعد با یه کیف ورزشی خودمو شوت میکنم به سمت باشگاه ، روز هایی هم که باشگاه نیست این کصکشای کون نشور برنامه می‌چینن یه روز فوتبال یه روز پارک یه روز مافیا یه روز والیبال یه روز دسته عزاداری یه روز میترسم زنگ بزنن بگن اگه بیکاری پاشو بیا می‌خوایم چاله های خیابون رو با آبمون پر کنیم 

بعدش ساعت ۱۱:۴۵ دقیقه میشه من میرسم خونه صورت پدر مادرمو نمی‌بینم چون خوابیدن برادر کوچیکمم داره با گوشی ور می‌ره مستقیم میرم سر سفره شام تا ساعت ۱۲:۵۰ حداقل شام میخورم بعدش یه مسواک و مستقیم خواب البته قبل خواب بسته به شانس و حوصله و در دسترس بودن تلگرام و بیان رو چک میکنم ک یه مدتی میشه سوت و کور هستش بعدش ساعت و دوباره تنظیم میکنم و روز از نو 

+ همه جمعه ها عشق و حال 😂من جمعه صبح ۷ دوباره بیدار ولی بین خودمون بمونه یه جوری سرم مشغول میشه حتی وقت نمیکنم فکر کنم به این که چه چیزایی باید یادم بیفته که نمیفته 

++ یه جورایی میشه گفت خوبه بدن خسته و فکری که مجبوری خفه خون گرفته و آسوده خوابیده و بده چون تجربه ثابت کرده ترکیب بیخوابی و سیگار زیاد و نوشابه سیاه همیشه یه بگایی برای من داشته 

+++ والا قبل این ک برم سر کار میگفتم حله سیگار رو کم میکنم به روزی نصف بسته رفتم دیدم اوضاع خیلی عجیبه بعضی روزا کلا ۵ نخ بعضی روزا مثل امروز داشتم ناهار می‌خوردم وسط ناهار خیلی شیک و مجلسی ناهار رو گذاشتم کنار یه نخ روشن کردم کشیدم بعدش دوباره ادامه ناهار 😐 پشمای تمامی حضار محترم و غیر محترم که سابقه سیگار کشیدنشون از من سنگین تره ریخته بود خلاصه ک آره بعضی روزا یه بسته تمام هم جواب نمی‌دهد

++++ از شانس گهم یه سیگاری اینجا نداریم ازش در مورد این سیگار های پر کردنی با تنباکو بپرسم خوبیش اینه هم ارزون تره هم خودت می‌دونی چه گهی داری میریزی تو کاغذ و می‌کشی و حقیقتا باید بگم کیفیتی که داره اصلاااااا با این سیگار های پوتینی (ترجمه: ساخت ایران) قابل رقابت نیست قشنگ چند لول بهتره ولی بدیاش چیه نمیدونم نمیدونم 

+++++ اومده بودم فقط بنویسم سلام کونیا من هنوووز زندم ولی مثل این که یخورده زیر اجاق زیاد شد و منم زیاد نوشتم دیگه شما که نمیخونین چ فایده حداقل خودم برا خودم بنویسم