الان وسط پارک شهر نشستم پارک شهر چطور جایی هستش ؟

محل فروش انواع و اقسام مواد مخدر 

جایی ک هر روز حداااقل یه دعوا هست 

جایی که لات هاش زبون زد هستش (خب از شهری که میزان خلاف و جنگ و دعواش و لات بازی‌اش به نسبت زیاد هستش از این بیشتر خب انتظار نمیره )

جایی که 😂خانواده من از بچگی بهم گفتن این پارک نهههه اینجا بدع 

الان اومدم دیدم یه چند تا دانشجو از همه چی بی خبر خووووشگلللللل 😂 چهار تا پسر پنج تا دختر دماغ عملی اومدن وسطشششش نشستن دارن گیتار میزنن 😂😂😂😂 

این پارک حقیقتا جای اینا نیست کونشون در خطررر پارکی هستش 😂حقیقتا عجیب ترین چیزی هستش که طی این ماه و ماه قبل دیدم 

+😂عشق میکنید چه عکس هایی میگیرم میزارم واسه پست ها

++ امروز یه چند تا توییت جالب خوندم 

‏تنها چیزی که ایین روزا واسش ذوق میکنم خوابه!

وقتی دارم میرم به سمت تخت، بند بند وجودم پر از شادیه!

..

‏من قبلا مشکلاتمو با خوابیدن حل میکردم، حالا خوابیدنم خودش شده مشکل اصلی.

..

وسط چت چرا یهو ول میکنید میرید؟ مسافر میخوره بهتون؟

..

آقا کسی اطلاع داره این میکروچیپ های توی واکسن کرونا از کی کنترلمون رو به دست میگیرن؟

من یکی واقعا دارم میرینم توی زندگیم